Algemene vragen

GYMBOKX

Algemene vragen

Hierbij de algemene vragen van GymBokx. Staat je vraag er niet bij? Stel hem dan gerust aan de balie.

Wat zijn de openingstijden van een GymBokx?
Klik hier voor meer informatie omtrent openingstijden en lesroosters.

Is er bij GymBokx ook professionele begeleiding aanwezig?
Ja, bij GymBokx zijn altijd professionele Fitness- en groepsles instructeurs aanwezig tijdens de volledige openingstijden en groepslessen die je kunnen begeleiden. Voor uitgebreide begeleiding als schema’s op maat of 1-op-1 begeleiding hebben wij begeleidingspakketten of personal training.

Kan ik een proefles volgen?
Ja, dat kan. De volgende opties zijn mogelijk:
Dagpas: € 9,95
Je dient voor een groepsles wel vooraf een afspraak te maken zodat wij een plek in de les voor je in kunnen plannen. Besluit je direct na de training lid te worden en schrijf je jezelf ter plekke in dan komen de kosten voor de dagpas te vervallen. Neem je ID en bankpas mee voor het betalen van de dagpas of het aanschaffen van een lidmaatschap (je kunt NIET contant betalen bij GymBokx) Je kunt hiervoor contact opnemen via 0492-770045 of info@gymbokx.nl.

Kan ik iemand meenemen om een keer te kijken op mijn club?
Ja, je mag altijd vrienden, familie kennissen of andere geïnteresseerde meenemen naar de club wanneer ze geïnteresseerd zijn om te komen sporten en/of informatie willen. Wil die persoon ook sporten dan dient deze persoon ook een dagpas aan te schaffen. Het is niet mogelijk om mee zonder dagpas door de draaipoort te gaan en op eigen gelegenheid met jou mee te kijken of te helpen.

Hebben jullie ook trainingsschema’s?
Ja,  bij GymBokx maken wij gebruik van een digitaal systeem waarbij we je trainingsplan via onze eigen GymBokx-App in je telefoon, tablet en web portaal plaatsen. Een trainingsplan is meer dan zomaar een fitnessschema. Dit zijn meerdere schema’s die elkaar op een logische wijze opvolgen voor het beste trainingsresultaat. Afhankelijk van je doelen, niveau en geslacht zijn er meerdere verschillende trainingsplannen. Uitprinten van deze schema’s kan ook wanneer je liever niet met je telefoon in de zaal loopt.

Hebben jullie ook gezondheidstesten?
Ja, deze zijn inbegrepen bij de Premium lidmaatschappen en Personal coaching. Na aanmelden krijg je credits om een fittest te plannen. Hierin zit een intake gesprek om eventuele gezondheidsproblemen en natuurlijk je wensen en doelen te bespreken. Daarna testen we je helemaal na op o.a. conditie en kracht en maken we een gezondheidsprofiel op. A.d.h.v deze informatie wijzen we je een trainingsplan toe. Na elke 9 weken volgt opnieuw een Fit-Test/ hertest, om je resultaten en (nieuwe) doelen te bespreken waarna wij je weer een nieuw schema of plan toewijzen. Het inplannen van deze afspraken doe je zelf via de GymBokx app.

Is er gratis Wifi?
Ja, wij bieden gratis Wifi aan voor al onze leden. Hiervoor krijg je een inlogcode op de club.

Kan ik ook personal training krijgen?
Ja, GymBokx heeft eigen Personal Trainers in dienst. Vraag aan de balie naar de mogelijkheden en de beschikbare Personal Trainers.

Ik ben mijn clubpas verloren/ clubpas is beschadigd, en nu?
Aan de balie op de club kun je dan een nieuwe clubpas aanschaffen. De kosten hiervoor zijn €9,95.

Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen, hoe kan ik dit regelen?
Je kunt een wijziging aan te vragen via de app. Na controle wijzigen wij dan deze gegevens. Een bankrekeningnummer kun je alleen wijzigen via het wijzigingsformulier op de website onder FAQ—> downloads.

Welke huisregels worden er door GymBokx gehanteerd?
Klik hier voor de huisregels.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Waarom kan ik een jaar lidmaatschap niet tussentijds opzeggen?
Wanneer je kiest voor een jaar lidmaatschap krijg je in ruil voor de langere verbintenis korting op de prijs van een maandelijks opzegbaar lidmaatschap.

Voorbeeld: BASIC MAAND kost 39,95 per maand en is maandelijks opzegbaar zonder opzegtermijn. Wanneer je kiest voor aan BASIC JAAR PER MAAND lidmaatschap (waar je dan wel een jaar aan vast zit)  betaal je maar 26,95 per maand. Dat is dus 13,- korting per maand en op jaar basis 156,- korting. Maar daar zit je dan wel echt een jaar aan vast in ruil voor die korting.

Zijn er lockers?
Ja, er zijn gratis lockers waar je je waardevolle spullen in op kunt bergen. Je dient hiervoor een eigen hangslotje aan te schaffen of mee te brengen. Ook is het mogelijk deze een bij GymBokx uit de vendingmachine te kopen, kosten bedragen €5,-, waarna het slotje van jouw is.

Is er voldoende parkeergelegenheid?
Ja, GymBokx beschikt over een eigen parkeergelegenheid maar wij adviseren iedereen om sportief te beginnen en met de fiets te komen.

Kan ik mijn kinderen meenemen naar GymBokx?
Nee, GymBokx is uitsluitend voor mensen die lid zijn van de club of een afspraak hebben bij een van de andere inpandige bedrijven zoals de fysiotherapie. Wij hebben geen kinderopvang.

Wat is de leeftijdsgrens om zelfstandig te kunnen trainen?
Deelnemers vanaf 13 jaar en ouder kunnen zelfstandig trainen bij GymBokx. Wij adviseren dat zij ten alle tijde begeleid worden door iemand (van 16 jaar of ouder) die mee traint en een eigen lidmaatschap heeft of dat zij deelnemen aan een van onze TEEN lessen.

Voor jongeren van 6 t/m 12 jaar biedt GymBokx het lidmaatschap KidsFit. Zij kunnen dan deelnemen aan alle kidsfit lessen binnen GymBokx.

Vanaf 16 mogen jongeren zelfstandig sporten mits ze een toestemmingsformulier van een ouder of voogd in hebben gevuld en geleverd zijn GymBokx

Wat is de inschrijfgrens?
Vanaf 18 jaar kun je zelfstandig inschrijven. Jonge sporters (6 t/m 17 jaar) zijn bij ons natuurlijk ook welkom. Inschrijving voor deze jonge sporters kan alleen worden gedaan door een ouder of voogd ouder dan 21 jaar. Bij inschrijvingen op locatie moet deze persoon aanwezig zijn en zijn of haar gegevens noteren op het machtigingsformulier en dit formulier tekenen

Kan ik wat drinken bij GymBokx?
Ja, bij GymBokx hebben wij de mogelijkheid om verschillende dranken te nuttigen via onze vendingmachine.

Waar vind ik mijn contract gegevens?
Alle lidmaatschap en contract gegevens incl facturen kun je vinden via de GymBokx app of het Webportaal onder “lidmaatschap”

Ik heb een klacht, wat nu?

Het kan altijd voorkomen dat iets niet gaat zoals jij dat graag ziet en jij hier graag iets van wil zeggen. Je wil je klacht laten horen aan ons en je wil dat wij hier iets mee doen. Wij laten je bij deze weten dat jij centraal staat bij GymBokx en dat wij willen dat jij tevreden bent en dus willen wij graag dat je jouw klacht aan ons laten weten en er niet mee blijft lopen. Stap 1: ga naar een instructeur en vertel dat je een klacht hebt. Samen proberen jullie tot een passende oplossing te komen. Lukt dat niet dan ga je naar stap 2. Stap 2: stuur je klacht naar info@gymbokx.nl Vermeld je naam, pasnummer en klacht. Binnen 48 uur zullen wij contact met je opnemen om samen tot een oplossing te komen.

Ik heb een andere vraag. Stuur een mail naar de info@gymbokx.nl Je kunt ons ook bellen op 0492-770045. Of je vult het contactformulier in op www.gymbokx.nl

Copyright © GymBokx. Alle rechten voorbehouden
Versie 18 mei 2020

Informatie student

Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 100 MB.

Informatie student

Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 100 MB.
× Chat via Whatsapp